بهترین های روز
بهترین های روز

سرگرمی و دانستنی های فراوان به همراه کلیپ های روز و مطالب وبلاگهای فارسی با به روز رسانی خودکار

همیشه جوان بمانید

همیشه جوان بمانید


با این 20 نکته همیشه جوان بمانید من کس نسبتا سالمی هستم و هرکس من را می بیند سن من را کمتر از آنچه به راستی هست گمان می زند، علت این مسئله کاملا مشخص است؛ من تمام توصیه هایی را که به بیمارانم می کنم ، خودم هم به کار میبرم. به راستی نکات زیر مواردی است که من همه آنها را خودم در زندگی ام به کار گرفته ام و مطمئن هستم در زندگی شما هم بسیار کارایی خواهند گذاشت. این نکات را رعایت کنید تا جوان بمانید ● با یک لبخند نیرومند شوید 1. تفریح کنید و بسیار بخندید خندیدن نه تنها استرس را کاهش می دهد، بلکه پیوندهای اجتماعی را هم افزایش داده، فشارخون را پایین می آورد و همچنین می تواند مایه تقویت سیستم ایمنی تن شود. پس کمی به زندگی تان خوشگذرانی بیفزایید، چه در کنار دوستان و چه با یک برنامه تلویزیونی، تا می توانید بخندید. ● ناشتایی ای که میخورم 2. ناشتایی را فراموش نکنید زمانی که اشتهای فراوانی به قند و مواد شیرین دارید، مصرف فیبر در وعده ناشتایی می تواند گرسنگی شما را تا نیمروز کمتر کند. خوراک صبح من از جوی دوسر که معمولا با کشمش، گردو و روغن بذر کتان درهم شده است، تشکیل می شود. همچنین زود ناشتایی خوردن متابولیسم تن شما را در درازا روز پرکار تر می کند. معمولا کسانی که ناشتایی می خورند از کسانی که برای بیرون رفتن از خانه شتاب دارند، لاغرتر هستند. ● من ساعت 10 شب می خوابم 3. خوب بخوابید برنامه های تلویزیونی که پایان شب ها پخش می شوند، نباید در سیستم زندگی شما تغییر ایجاد کنند. 7 ساعت خواب شبانه نه تنها سبب طولانی شدن عمر شده بلکه مایه کاهش استرس، بسیار شدن حافظه وکاهش اشتهای دروغین شما می شود. ساعت خواب خود را تنظیم کرده و همواره بر پایه هنگام کنش کنید. ساعت خواب خود من، 10 و نیم شب است. برنامه های تلویزیونی ای که دیروقت پخش می شوند را ضبط کرده و فردای آن روز همانگونه که روی دوچرخه ثابت پدال می زنم، آنها را تماشا می کنم. ● در تختخواب نمانید 4. هنگام کمردرد خود را لوس نکنید حتی اگر آنقدر کمرتان درد می کند که خمیده شده اید، در تختخواب نخوابید چون کمر دردتان بدتر خواهد شد. بررسی های تازه نشان داده است، استراحت در تختخواب ماهیچه های کمر را ناتوان کرده و درد را طولانی می کند. آقایان متاهل از مجردها بیشتر دچار کمردرد هستند و به راستی خودشان را از محبت پرستاری بهره مند می کنند. خود من پیش از این خیلی دلبستگی داشتم همسرم از من پرستاری کند اما بهترین راهکار برای کمر درد به کارگیری روش های کاهنده درد و مثل یک سرباز نظامی سر سخت بودن است. ● رنگ 5. مواد غذایی رنگارنگ را بچشید خوراکی هایی با رنگ درخشان و خیلی چرب یا خیلی شیرین چیزی بیشتر از تماشا کردن را می طلبند. آنها با فلانوئیدها و کاروتینوئیدها، ترکیبات نیرومند ای که قسمت های آسیب دیده تن را ترمیم می کنند و التهابات را کاهش می دهند، در یک گروه پیمان دارند. هر روز مقدار زیادی میوه و سبزی ها رنگارنگ بخورید. بدون اینکه گروه های دیگر مواد غذایی را نادیده بگیرید، از آنها بهره زیادی خواهید برد. هر گاه برای خرید به فروشگاه می روم، به خودم یادآوری می کنم که همه این محصولات بسیار قدرتمندتر از داروهایی هستند که در داروخانه به فروش می رسند. ● روی نخ دندان سرمایه گذاری کنید 6. مسواک زدن کافی نیست اگر دوست ندارید سال های پایان عمر خود تنها ماست و پوره سیب زمینی بخورید، کمی روی نخ دندان سرمایه گذاری کنید. فرقی ندارد که چقدر کامل مسواک می زنید یا چقدر زمان صرف هنگام می کنید، شما تنها بخش ظاهری دندان هایتان را تمیز کرده اید که درست مانند این است که پس از کار و تکاپو بسیار تنها یکی از زیربغل های خود را بشویید اما خطر از قلم انداختن نخ دندان فراتر از علم بهداشت است. این باکتری ها عمر طولانی دارند و می توانند خطر بیماری های قلبی را افزایش دهند. من از گونه خاصی از نخ دندان کاربرد می کنم که خیلی نرم میان دندان ها کشیده می شود. ● این یعنی نفس کشیدن درست 7. از تو یا درون شکم نفس گود بکشید این کار را همیشه و در همه جا انجام دهید. ریه های خود را جلو آورده و از بینی نفس گود بکشید تا جایی که شش هایتان پر شود. شش ها با اکسید نیتریک، ماده شیمیایی ای که در پشت بینی هستی دارد، پر خواهند شد و رگ های خونی را باز می کنند. این میزان از اکسیژن به شما دریافتن شادابی و هوشیاری بیشتری خواهد داد. این تکنیک محرمانه ای برای آرامش یافتن پیش از یک سخنرانی یا بخیه زدن در اتاق کنش است. ● بهترین ورزش برای شما 8. به کلاس حرکات کششی بروید حرکات کششی ذهن و جسم(یوگا) مهم ترین ورزش در برنامه روزانه من است. یوگا استرس را کاهش داده، فشارخون را پایین می آورد، تپش قلب را کم کرده و نرمش پذیری شما را بسیار می کند. هیچ نکته مرموزی در این ورزش هستی ندارد. شل کردن عضلات مایه سازگاری بیشتر آنها می شود، پس اگر دوست ندارید با ورزش های سخت به تن خود آسیب برسانید، می توانید ورزشهای کششی را آزمون کنید. به طور قطع شاید برخی از حرکات مسخره به نظر برسند اما به همین علت شما آنها را خیلی زود یاد خواهید گرفت. حرکات کششی ذهن و جسم می تواند ماهیچه هایی که در درازا ورزش های معمول و زندگی روزانه نادیده گرفته شده اند را به کار گیرد. جنبش باره دلبستگی من درود به آفتاب است. ● خودتان را پیر نکنید 9. مانند جزیره ساکن نباشید تا به حال به علت طولانی تر بودن عمر خانم ها نسبت به آقایان اندیشه کرده اید؟ یکی از انگیزه ها اصلی هنگام این است که آنها بیشتر در روابط اجتماعی شرکت می کنند و درباره دشواری ها خود حرف میزنند. اگر با استرس های زندگی به تنهایی روبه رو شوید، خود را پیر خواهید کرد. برای نمونه، ورشکستگی آنقدر برای شما استرس ایجاد می کند و به شما فشار می آورد که آسیب های فیزیکی دشواری را برایتان آشکار می کند. اگر فردی را داشته باشید که شما را دوست بدارد و حمایت تان کند، سالخوردگی درونی می تواند به حد بسیاری کاهش یابد. ● کمتر بخورید 10. از گرفتن رژیم های غذایی مد روز بپرهیزید راز کاهش وزن پرهیز از کربوهیدرات ها، چربی ها، غذاهای زرد یا غذاهایی که با حرف لاتین G آغاز می شوند، نیست. رمز اصلی، کم کردن میزان کالری دریافتی حدود صد کالری است. خیلی سخت پی به این جستار خواهید برد اما این روش سالانه حدود 5 کیلوگرم از وزن شما را کم خواهد کرد. محدودیت کالری در موش ها و میمون ها افزایش درازا عمر را ثابت کرده است. من در سال یک بار برای برگرداندن دوباره اشتها و حس چشایی خود به طور ناگهانی وزنم را کاهش می دهم، پس از هنگام تغذیه تندرست طعمی بی همتا دارد. ● پزشک خودتان باشید 11. بیماری هوشیار باشید پزشک شما می تواند برای سلامت بیشتر به شما کمک کند اما وظیفه پایانی به عهده خودتان است. پیش از تجربه هر روشی یک نظریه دوم را جست وجو کنید، زیرا در 30درصد موارد، هنگام نظریه دوم را تشخیص داده یا برنامه ریزی تان را تغییر خواهید داد. همیشه پرونده پیشینه پزشکی خود را نگه دارید و درباره هرگونه سابقه بیماری های خانوادگی پژوهش کنید. ● کمربند نبندید چون… 12. شکم خود را کوچک کنید بیشتر مردها کمربند خود را زیر شکم خود می بندند. این تنها راهکار برای رهایی از راستی بزرگ بودن شکم است. متر نواری را بردارید و اندازه دور شکم خود را بگیرید. این شماره باید نیم یا نیمه اندازه قد شما باشد، پس برای من که قدم 186 سانتی متر است، باید دور شکمم کمتر از 93 باشد. اگر جلوگیری از تاختن قلبی و دیابت برای شما انگیزه کافی ایجاد نمی کند که شکم خود را کوچک کنید، به این نکته توجه کنید: کسی که شاخص توده تن (BMI) بالای 25 داشته باشد، تستوسترون در تن او 3درصد افت می کند که این برای مردها خیلی نغز نیست. ● بهترین نوشیدنی 13. چای سبز به کار شما می آید روزی سه بار چای سبز بنوشید. چای سبز تقویت کننده قلب و ضد سرطان است که چای سیاه از هنگام بی نصیب است. چای سیاه مایه تقویت هوشیاری می شود اما میزان کافئین هنگام از چای سبز بیشتر است. چای سبز حتی با شوره سر مبارزه می کند. اگر چای سبز سرد شده را روی سر خود بریزید از شوره سرتان رها خواهید شد. ● سود ها ی ورزش سنگین 14. آنقدر عرق کنید تا خیس شوید اگر بتوانید یک بار در هفته آنقدر تکاپو داشته باشید تا عرق کنید، از فواید بسیاری بهره مند خواهید شد که عبارتند از: کاهش حملات قلبی، حالات روانی خوب و پایین آمدن فشارخون. من ورزش با دستگاه را پیشنهاد می کنم چون ماهیچه های شما را تقویت کرده و ورزش لذت بخشی هم هست و پایداری بدنی شما را تقویت خواهد کرد. ● این شماره ها را بشناسید 15. اعداد سلامت خود را بدانید و برای کاهش آنها بکوشید همان طور که قسمتی از مغز خود را برای به خاطر سپردن شماره تلفن ها درگیر کرده اید، نشانه های حیاتی خود را نیز به یاد داشته باشید. این نشانه ها عبارتند از: فشارخون که میزان آرمانی هنگام باید زیر 11 به 8 و بالای 7 به 5 باشد، کلسترول LDL زیر 100، تپش قلب در حـــالت استراحت زیر 70 و قند خون در زمان ناشتایی زیر 100. اگر این اعداد در شما آرمانی نیست، تا بالاتر نرفته اند، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. ● وزنه برداری به شکل آماتور 16. کمی وزنه بزنید وزنه زدن تنها دو بار در هفته به مدت 30دقیقه می تواند توده ماهیچه ای قابل توجهی بسازد. از هنگام بالاتر، کار کشیدن از همه ماهیچه ها مقدار زیادی کالری می سوزاند که روشی عالی برای آب کردن شکم نیز به شمار می رود. اگر وزنه در دسترس ندارید، درازنشست را آزمون کنید. درازنشست از بااهمیت ترین تمرینات ماهیچه سازی است. باب گرین، مربی خانم اپرا، به من پافشاری کرد که درازنشست کمر، ماهیچه های سینه، بازوها و شکم را همزمان با هم به کار می گیرد. ● مغز بخورید 17. بسیار آجیل بخورید مغزهای موجود در آجیل ها بهترین منبع چربی ها و پروتئین های تندرست هستند. من در یخچال منزلم یک کیسه گردو دارم و برای افزایش نیرو ذهنی ام هنگام دیدن بیمارانم مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 کاربرد می کنم. خوردن اندکی از آنها حدود 30 دقیقه پیش از غذا، اشتهای شما را تنظیم کرده و گیر از پرخوری می شود. ● روی تردمیل بروید 18. به خاطر سلامت خود ورزش کنید روی تردمیل قدم بزنید. مردانی که روزانه 200 کالری با ورزش می سوزانند، به طور قابل توجهی بخت ابتلا به ناتوانی جنسی خود را کاهش می دهند. علت این است که ناتوانی جنسی بیشتر دلایلی مانند انسداد سرخرگ ها دارد. اگر مایلید در تمام درازا عمر خود خوب و تندرست زندگی کنید و روابط زناشویی سالمی داشته باشید ، پس همین حالا کفش های کتانی خود را بپوشید. ● یک پیشنهاد برای مردان 19. آشپزی یاد بگیرید این یک پیشنهاد مردانه است، زیرا اکثر خانم ها این را بلد هستند؛ می دانید در رستوران ها به پوره سیب زمینی چقدر کره اضافه می کنند؟ به شکیبیدن بسیار از مقدار هنگام اطلاعی ندارید. اگر بتوانید آشپزی کنید، نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید بلکه مهار بیشتری روی آنچه می خورید خواهید داشت. به علاوه، این را هم بدانید که برای بیشتر خانم ها، همسری که می داند چگونه باید آشپزی کند، بسیار دوست داشتنی تر خواهد بود. البته این تنها موردی است که من درباره خودم به کار نگرفته ام، زیرا من در جوشاندن آب هم دشوار دارم اما خدا را شکر می کنم متاهل هستم و همسرم هیچ وقت به آشپزی من اندیشه نکرده است. ● آفتابی شوید 20. برخی قرص ها را دور بریزید زندگی سرپوشیده کسان در آپارتمان های نوین مایه دوری از برخی عناصر طبیعی و توانایی ها می شود. بدبختانه شوربختانه کم وبیش نیمی از ما دچار کمبود ویتامین D که منبع اصلی هنگام خورشید است، هستیم. این ویتامین بسیار مهم می تواند در مبارزه با سرطان، دیابت و بیماری های قلبی از ما محافظت کند اما خودم هر روز مجبورم از مکمل های دارویی کاربرد کنم. البته بهترین کار این است که آفتاب را جایگزین قرص ها کنید.
منبع : اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش استان فارس
تاریخ باز نشر :
زمان : حدود 5 ساعت پیش

بازنشر شده توسط : - bestofday
لینک ثابت مطلب :
امتیاز 4     1 تا 5
تعداد بازدید : 18

موضوع مطلب : #

ورزشی

#

فناوری

#

سرگرمی

#

پزشکی و سلامت

#

علمی و درسی

#

اقتصادی

| سیستان و بلوچستان
برچسب ها : #

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#


آهنگ بی کلام عشق اجاره ای آهنگ بی کلام عشق اجاره ای دانلود فایل صوتی کنسرتهای ابی دانلود فایل صوتی کنسرتهای ابی دانلود اهنگ جدید سویل و سوینج ب نام آی اورییم تصویرصفحه ۵۵ درکتاب نگارش دانلود اهنگ مانستر اکسو گروه زنان صیغه ای دانلود اهنگ فیلم زمین ناهموار