بهترین های روز
بهترین های روز

سرگرمی و دانستنی های فراوان به همراه کلیپ های روز و مطالب وبلاگهای فارسی با به روز رسانی خودکار

مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، مشکلات کارکنان صف بانک

مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، مشکلات کارکنان صف بانک


مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک قیمت فایل تنها 23,000 تومان مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک توضیحات: 33صفحه پارسی (word) با منابع کامل پژوهش آماده با رفرنس دهی کامل پارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از نوشتار های پارسی و برگردان نوشتار انگلیسی و کتاب های درونی و بیگانه پسندیده برای انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه چکیده ای از کار: - تقابل کارکنان با مشتری در بانک نزدیک به دو دهه از تکاپو بانک های دولتی در ایران می گذرد. این بانک ها تلاش کرده اند تا به سرنویس اهرم اقتصادی در سرمایه گذاری های کلان کشور و همچنین، در خدمت رسانی به مردم نقش پویایی را ایفا کنند، اما با توجه به تغییر و دگرگونی ها جامعه،رشد سواد مردم و تغییر چگونگی زندگی آنها، پیشرفت روزافزون فناوری ،بانک های دولتی نیز دریافته اند که تنها ارایه خدمات کنونی و تکاپو های روزمره کنونی کافی نیست و باید برای ماندگاری این بنگاه های اقتصادی،در جلب و جذب و حفظ مشتری کوشش نمایند و شیوه های بازاریابی را در تکاپو های خود اعمال کنند (خورشید و محسنی، 1389). ..................... - مدیریت بستگی با مشتری در بانک ها امروزه دگرگونی های زیاد، همراه با گسترش رقابت، به ویژه در بازارهای پول و سرمایه نگریستن می شود که مایه بروز دگرگونی ها شگرف توام با فرصت ها و تهدیدهایی برای زمینه های گوناگون شغلی،از جمله بانک ها می گردد. لذا این موسسات نیز باید تمام تلاش خود را بر بهتر شدن شرایط موجود متمرکز کنند و حضور آگاهانه ای در بازار داشته باشند. تا با بازارگرایی، بازارشناسی، بازارگردی، و بازاریابی بهره بیشتری از بازار را به دست آورند (مومنی و همکاران، 1385). ................... - کارایی مدیریت بستگی با مشتری بر خوشنودی مشتری در دنیای امروز ، سازمان ها و یا بانک هایی کامیاب خواهند بود که بتوانند خوشنودی مشتریان خود را بیشتر تامین کنند چرا که مشتری مهمترین دارایی هر سازمان ، بنگاه و یا بانک می باشد. کامیابی و ایستایی در پهنه دامنه های گوناگون مستلزم بر آورده نمودن نیازهای مشتریان به گونه ای دلخواه و اقتصادی است و مشتریان شاه کلید کامیابی بنگاه های اقتصادی در بازارهای رقابتی به شمار می آیند . در شرایط کنونی ، مشتری مداری ، حفظ مشتری و کسب خوشنودی مشتری در سازمان ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار است (رنجبریان و براری، 1388). ................ - بانک ها و دشواری ها کارکنان آنها با مشتریان سازمان ها در گذشته تنها در اندیشه یافتن مشتریان بودند و ارتقای مشتریان و حفظ آنها معنا و مفهومی نداشت. یافتن هر مشتری تازه برای سازمان یک پیروزی محسوب می شد و توجه خاصی به حفظ مشتریان نمی شد. در حال آماده این چگونگی تغییر کرده و نگهداری و ارتقا دادن مشتریان جدید از اهداف سازمان ها است. امروزه در جوامع، مشتری عامل کلیدی و محوری سازمان های خدماتی تلقی می شود و جهت گیری تمام اهداف، راهبردها و منابع سازمانی ، جذب و نگهداشتن مشتریان سودآور است. ...................... - دشواری ها و چالش های کارکنان رسته بانک کارکنان رسته بانک معمولا پرکارترین کارکنان بانک می باشند و کمتر در حال استراحت دیده می شوند. هر گونه دشوار یا چالش بوجود آمده برای این کارکنان به طور سر راست یا غیر سر راست بر مشتریان بانک اثرگذار می باشد. چرا که آنها از طرف بانک در بستگی سر راست با مشتریان هستند و نقل و انتقال پول را انجام داده و دیگر مسائل درخواستی مشتریان را پیگیری می کنند و به همین جهت برای بانک رفع دشوار این کارکنان هرچه زودتر بسیار مهم می باشد. به طور کلی دشواری ها این کارکنان در چند دسته بخش بندی می شود که دربرگیرنده موارد زیر می باشد: ...................... 1- ریسک بالا (کسری صندوق) یکی از مهم ترین دغدغه های تحویلداران، کسری صندوق است. اساساً سروکار داشتن با پولی که به امانت نزد فرد است، استرس زا است و جرات و جسارت خاصی را می طلبد. هنگامیکه گفتگو از شمارش پول می شود، شکیبیدن اشتباه در شمارش به طور ناخودآگاه به ذهن فرد خطور می کند، لذا عدم اعتماد به نفس نخستین عامل در بروز اشتباه است. تحویلداری که دریافت و پرداخت پول را در باجه انجام می دهد و در هنگام یکتا باید پاسخگوی سوالات مشتریان و انجام کار آنان هم باشد، به طور طبیعی دچار استرس های بیشتری می باشد و همین فرمایش مایه کاهش نیرو تمرکز فرد می گردد و شکیبیدن اشتباه را به علت حجم بسیار کار افزایش می دهد. از طرفی دیگر، از لحاظ سازمانی و محیطی نیز مشکلاتی هستی دارد، از دسته گونه پولی که از گردانیدن خزانه به شعب فرستاده می شود، یا مشتریان به بانک می آورند، چون معمولاً بیشتر این پول ها ریز و فرسوده هستند و همین ریزی و فرسوده بودن پول، اولاً، مایه کندی کنش تحویل دار شده و ثانیا، زمینه ها ناخشنودی مشتریان را فراهم می آورد، لذا مایه اعتراض و مشاجره از سوی مشتری می شود و مایه ایجاد فشار عصبی برفرد شده، ضریب اشتباهات وی را افزایش می دهد (رحمانپور، 1388). ........................ 2- عدم پذیرش انتقادات و پیشنهادهای تحویلدارن .................. 3- چگونگی نامشخص ارتقای شغلی (پست) ...................... 4- عدم بخش کار درست در شعبه یکی دیگر از دشواری ها در شعب، عدم رعایت بخش کار درست در میان کارکنان است. یکی از علل به هستی آمدن این مشکل، عدم آگاهی مدیران شعب از اصول سازماندهی درست می باشد. علت دیگر، احساسی کنش کردن مدیران شعب در تفویض پسندیدن و دادن مسئوولیت ها به کسان است. بعضاً مدیریت دریافتن می کند که برخی از کسان تن دادن به کارها به دلایلی گوناگون همچون ناتوان بودن، کم هوشی و ... پرهیز می کنند و همین فرمایش مایه می شود که بیشتر کارها به کسان خاصی بازگردانیدن داده شود و مدیریت ناخوادگاه دست به تبعیض می زند (رونقی و فیضی، 1390).................... 5- پایین درنظرگرفتن اضافه کار و پاداش کاری برای تحویلداران .................... 6- مبتلاشدن تحویلداران به بیماری های گوناگون در درازا زندگی کاری و بازنشستگی ........................... 7- برخورد نامناسب برخی از مشتریان ........................ 8- عدم اجرای چرخش شغلی در باره تحویلداران ........................ 9- فضای کوچک محل کار شعبه و نامناسب بودن امکانات ....................... 10- پایین بودن حق تحویلداری ....................... 11- کمبود نیروی کار تحویلدار در شعب ............................ 12- نداشتن پرستیژ یا اعتبار اجتماعی ....................... 13- عدم تناسب کار و شاغل ...................... 14- عدم آگاهی از بخشنامه ها و آیین نامه ها و... .......................... منابع ازمل، م و کلهر، ر. 1387. نوبت کاری و دشواری ها کارکنان. گاهنامه تدبیر، شماره 197، صص 44-48. آشتیانی، پ. 1388. همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت بستگی با مشتری. ماهنامه تدبیر-سال هجدم-شماره181 انتشارات نشر اندیشه. اصیلی، غ و قدیریان، ع. 1389. مدیریت بر کارکنان نخبه؛ چالشهای علل ترک و ماندگاری در سازمانهای دانش مدار. چهارمین کنفرانس مدیریت. .......................... .............................. قیمت فایل تنها 23,000 تومان برچسب ها : مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک , مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک , مبانی نظری کارکنان بانک , مشتریان، دشواری ها کارکنان رسته بانک , مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان , دشواری ها کارکنان رسته بانک پوریا فایل
منبع : پوریا فایل
تاریخ باز نشر :
زمان : حدود 7 ساعت پیش

بازنشر شده توسط : - bestofday
لینک ثابت مطلب :
امتیاز 4     1 تا 5
تعداد بازدید : 3

موضوع مطلب : #

پزشکی و سلامت

#

علمی و درسی

#

اقتصادی

| بوشهر
برچسب ها : #

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#

#


رمان سنگ هم خواهد شکست دانلود فول البوم مداحی جلال زارع دانلود بازی خدای جنگ 3 برای اندروید بدون دیتا دانلود فیلم هندی کلک در کلک دوبله فارسی بدون سانسور دانلود نسخه مود شده iron force دانلود نسخه مود شده iron force آهنگ پیشواز قدم قدم با یه علم دانلود فیلم رضا و سارینا تو چشات رنگ طلاس فیلم امانتی سارینا تو چشات رنگ طلاس گریه کم کن برام علی لای لای دانلود اهنگ رز سیاه فارسی وان جواب جدولانه ۱۱۴ میزان مصرف منابع شیمیایی گوناگون درجهان گریه کم کن برام علی لای لای کد پیشواز قدم قدم از سیب سرخی همراه دنلود اهنگ قدیمی ادریس خسته شدم کد نوحه قدم قدم عاقبت جاریه خواهر مختار دانلودرمان عشق سرراهی دانلودرمان عشق سرراهی دانلودرمان عشق سرراهی دانلود دوبله فارسی فیلم انفجار ۴ ترجمه اهنگ bird set free دانلود اهنگ هپی برس دی تو یو بیکلام دانلودبازی جاوانوکیا215 آهنگ دختر بویراحمدی از عماد دانلود نوحه شیعیان گشته عیان از بخشو نوحه سن ایله دین عزم سفر عمواغلی دانلود رمان آرامش غربت برای اندروید دانلود آهنگ امشب سارا نائینی دانلود آهنگ امشب سارا نائینی دانلود آهنگ امشب سارا نائینی نوحه گریه کم کن علی لای لای محمود کریمی دانلود آهنگ هندی sunny sunny دانلود آهنگ هندی sunny sunny دانلود آهنگ اگرچه عمری ای سیه مو چون موی تو آشفته ام دانلود آهنگ جدایی مهستی با کیفیت 320 رمز های پی اس 2015 سریال کره ای گونگ شیم خوشگله سریال کره ای گونگ شیم خوشگله دانلود آهنگ دلکم دلبرکم با کیفیت 320 دانلود آهنگ دلکم دلبرکم با کیفیت 320 دانلود برنامه ی کره ای we got married دانلود آهنگ های محلی لیلا فروهر دانلود آهنگ های محلی لیلا فروهر